Δραστηριότητες

Θεατρικών Εργασηρίων

Δραστηριότητες & Στόχοι

 

 

Νηπιακό Θεατρικό Εργαστήρι Δημιουργικής Απασχόλησης
Συστάθηκε το 2002. 

Για παιδιά ηλικίας 4 - 5 ετών

(έως και Νηπιαγωγείο).

 

Δραστηριότητες: Αυτοσχεδιασμός, παντομίμα, κατασκευές, κουκλοθέατρο, θεατρικό παιχνίδι.

Στόχος: Κατανόηση της έννοιας «ομάδα» και δραστηριότητα μέσα σ' αυτήν, προαγωγή του ομαδικού  πνεύματος και των ιδιαίτερων δυνατοτήτων κάθε παιδιού.

 

Υπεύθυνη εργαστηρίου:

Κατερίνα Κώστα

Παιδαγωγός - Εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού

 

 

Παιδικό Θεατρικό Εργαστήρι
Συστάθηκε το 1997. 

Για παιδιά ηλικίας 6 - 12 ετών

Α΄ Βαθμίδα (Α - Γ τάξεις Δημοτικού σχολείου) Β' Βαθμίδα (Δ' - ΣΤ' τάξεις Δημοτικού σχολείου)

 

Δραστηριότητες: Αυτοσχεδιασμός, παντομίμα, κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι, μελέτη θεατρικού χώρου, μουσικοκινητική, πρώτα στοιχεία ορθοφωνίας. Στόχος: Προαγωγή της αγάπης για το θέατρο, μέσα από  την άσκηση και τη θεατρική πρακτική.   

 

Υπεύθυνοι εργαστηρίου:

Νάνσυ Χρυσικοπούλου

Ηθοποιός - Χορογράφος

 

Θεοδώρα Κουτρούμπα

Ηθοποιός

 

 

Θεατρικό Εργαστήρι Προεφήβων
Συστάθηκε το 2002. 

Για παιδιά ηλικίας 13 - 15  ετών

(Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου) 

 

Δραστηριότητες: Αυτοσχεδιασμός, θεατρικό παιχνίδι, πρώτες θεατρικές τεχνικές, ασκήσεις συγκέντρωσης, προκαταρκτική μελέτη ρόλου, κινησιολογία, Ορθοφωνία.

Στόχος: Προαγωγή του ομαδικού πνεύματος και των ιδιαίτερων δυνατοτήτων κάθε παιδιού και της αγάπης και ευαισθησίας για το θέατρο, κατανόηση της σπουδαιότητας της  συγκέντρωσης και της σωματικής πειθαρχίας. 

 

Υπεύθυνοι εργαστηρίου:

Σοφία Γκίτζου

Θεατρολόγος - Ηθοποιός

 

 

 

Θεατρικό Εργαστήρι Εφήβων
Συστάθηκε το 1999.

Για παιδιά ηλικίας 16 - 18  ετών

(Α΄ - Γ΄ Λυκείου)

 

Δραστηριότητες: Αυτοσχεδιασμός, προχωρημένες θεατρικές τεχνικές, ασκήσεις συγκέντρωσης - χαλάρωσης, τεκμηριωμένη μελέτη ρόλου, μελέτη θεατρικού έργου, στοιχεία ιστορίας θεάτρου, κινησιολογία, μουσική, ρυθμολογία, Ορθοφωνία (Βαθμίδα 2).

Στόχος: Προαγωγή του ομαδικού πνεύματος και των ιδιαίτερων δυνατοτήτων κάθε παιδιού και της αγάπης και ευαισθησίας για το θέατρο, κατανόηση της σπουδαιότητας της συγκέντρωσης και  της σωματικής πειθαρχίας, κατανόηση τεχνικών μελέτης και επεξεργασίας ατμόσφαιρας θεατρικών έργων και ψυχολογίας ρόλων.   

 

Υπεύθυνος εργαστηρίου:

Θανάσης Τσόδουλος

Ηθοποιός

 

 

 

info

 

 

Τα Θεατρικά Εργαστήρια του Θεάτρου ΠΕΡΙΑΚΤΟΙ, αποτελούν πυρήνες θεατρικής παιδείας που σα βασικό τους στόχο έχουν την ομαδικότητα

 

Γενικά για τα Εργαστήρια  

Το Θέατρο ΠΕΡΙΑΚΤΟΙ, θεωρεί σημαντική την ύπαρξη φυτωρίου, προκειμένου να αναπτύξει τις προοπτικές του για το μέλλον.  Για  το λόγο αυτό δημιούργησε στους κόλπους του θεατρικά εργαστήρια όλων των ηλικιών.  

Ο στόχος των εργαστηρίων αυτών είναι να προάγουν τη θεατρική τέχνη σε παιδιά, έφηβους και ενήλικες μέσω εκπαιδευτικών πρακτικών.  

 

Βασική μέριμνα είναι η κατανόηση της έννοιας Ομάδα και των κανόνων λειτουργίας της στα διάφορα στάδια της εξέλιξής της.  

 

Τα εργαστήρια του Θεάτρου ΠΕΡΙΑΚΤΟΙ, δεν αποτελούν δραματική σχολή.  Ωστόσο η εκμάθηση βασικών υποκριτικών τεχνικών και η ενασχόληση με ρόλους, δίνει στα μέλη των εργαστηρίων, τα πρώτα βασικά εφόδια για την περίπτωση που επιθυμήσουν να ασχοληθούν με την τέχνη του Θεάτρου επαγγελματικά.  

 

Πάνω από όλα τα εργαστήρια του Θεάτρου ΠΕΡΙΑΚΤΟΙ, συνηγορούν στην παιδεία των μικρών και μεγάλων μελών τους, όχι μόνο θεωρητικά μα και πρακτικά. Και αποτελούν ένα μέσο εκτόνωσης του ψυχισμού τους και προαγωγής των ιδιαίτερων δυνατοτήτων τους.  

 

Σημείωση: Τα εργαστήρια πραγματοποιούνται σε χώρους ασφαλείς, που τηρούν αυστηρά τη σχετική νομοθεσία.

Δείτε επίσης:

 

Εγγραφές Μελών

 

Κανονισμός Λειτουργίας

 

 

Στο Facebook

 

Θεατρικό Εργαστήρι Νέων
Συστάθηκε το 2012.

Για άτομα ηλικίας 19 - 28 ετών

 

Δραστηριότητες: Αυτοσχεδιασμός, προχωρημένες θεατρικές τεχνικές, ασκήσεις συγκέντρωσης - χαλάρωσης, τεκμηριωμένη μελέτη ρόλου, μελέτη θεατρικού έργου, στοιχεία ιστορίας θεάτρου, κινησιολογία, μουσική, ρυθμολογία, Ορθοφωνία (Βαθμίδα 1).

Στόχος: Προαγωγή του ομαδικού πνεύματος και των ιδιαίτερων δυνατοτήτων κάθε μέλους και της αγάπης και ευαισθησίας για το θέατρο, κατανόηση της σπουδαιότητας της συγκέντρωσης και  της σωματικής πειθαρχίας, κατανόηση τεχνικών μελέτης και επεξεργασίας ατμόσφαιρας θεατρικών έργων και ψυχολογίας ρόλων.   

 

Υπεύθυνος εργαστηρίου:

Θανάσης Τσόδουλος

Ηθοποιός

 

 

Θεατρικό Εργαστήρι Ενηλίκων
Συστάθηκε το 2004. 

Για ενήλικες άνω των 28

 

Δραστηριότητες: Αυτοσχεδιασμός, προχωρημένες θεατρικές τεχνικές, ασκήσεις συγκέντρωσης - χαλάρωσης, τεκμηριωμένη μελέτη ρόλου, μελέτη θεατρικού έργου, στοιχεία ιστορίας θεάτρου, κινησιολογία, μουσική, ρυθμολογία, Ορθοφωνία (Βαθμίδα 1).

Στόχος: Προαγωγή του ομαδικού πνεύματος και των ιδιαίτερων δυνατοτήτων κάθε μέλους και της αγάπης και ευαισθησίας για το θέατρο. 

 

Υπεύθυνοι εργαστηρίου:

Σπύρος Κολιαβασίλης

Σκηνοθέτης - Ηθοποιός 

 

Θανάσης Τσόδουλος

Ηθοποιός

 

 

Εργαστήρι Ορθοφωνίας
Συστάθηκε το 2000. 

Για ενήλικες  

 

Δραστηριότητες: Τεχνικές & ασκήσεις συγκέντρωσης - χαλάρωσης, τεχνικές ανάγνωσης και μελέτης  κειμένου, τεχνικές & ασκήσεις άρθρωσης του ελληνικού λόγου.

Στόχος: Κατανόηση της σπουδαιότητας του ορθού λόγου και της φωνής καθώς και της μελέτης  ποιητικών ή πεζών κειμένων.

 

Υπεύθυνος εργαστηρίου:

Σπύρος Κολιαβασίλης

Σκηνοθέτης - Ηθοποιός

 

 

Εργαστήρι Αφήγησης
Συστάθηκε το 2012

Για ενήλικες

 

Μια σπουδαία τέχνη, που μας έρχεται από τα βάθη του χρόνου και της παράδοσης.

 

Δραστηριότητες:Παιχνίδια μυθοπλασίας, εικονοποιίας και αφήγησης. Εξερεύνηση της τέχνης και της τεχνικής της προφορικής αφήγησης (storytelling).

Στόχος: Η γνωριμία μερικών από τα μυστικά της τέχνης του λόγου που έχει για υλικά της τη φαντασία και τα συναισθήματα, και εργαλείο της τη μελωδία και τους ρυθμούς της ανθρώπινης φωνής. Αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών και μύθων από την προφορική παράδοση των λαών του κόσμου αλλά και βιωματικών ιστοριών.

 

Υπεύθυνη εργαστηρίου:

Δημήτρης Προύσαλης

Αφηγητής - Μελετητής

 

 

Εργαστήρι Δημιουργικής Αυτοέκφρασης με όχημα τον λόγο.
Νέο Εργαστήρι

Για ενήλικες

 

Λίγα Λόγια: Ο λόγος, προφορικός και γραπτός, περιέχει πολυάριθμα μηνύματα, που ενεργοποιούν τόσο τις αισθήσεις μας όσο και την αντίληψη μας (νοητική και συναισθηματική). Πρόκειται λοιπόν για ένα πολυσήμαντο "εργαλείο - όχημα", μέσω του οποίου επικοινωνούμε οτιδήποτε επιθυμούμε αλλά και κρύβουμε οτιδήποτε θέλουμε να μην εκφραστεί!

 

Δραστηριότητες: Βιωματική διερεύνηση των πολύπλευρων λειτουργιών του λόγου, με ασκήσεις αυτοσχεδιασμού, αυτόματης δημιουργικής γραφής, ασκήσεις ύφους κ.ά. .

Στόχος: Η εξερεύνηση και ο εμπλουτισμός της προσωπικής μας έκφρασης και επικοινωνίας.

 

Υπεύθυνη εργαστηρίου:

Μαρία Σκοπελίτη

Εκπαιδευτικός - Σύμβουλος Αγωγής