ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΚΗΝΗ 2018

 

 

Σκηνοθεσία - Σκηνικά - Κοστούμια

Μουσική Σύνθεση και Επιμέλεια: Σπύρος Κολιαβασίλης

Θεατρολόγος: Σοφία Γκίτζου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Σοφία Τοτού - Καλυψώ Συλλελόγλου

 

Παίζουν με σειρά εμφάνισης:

 

Θανάσης Τσόδουλος

Ματίνα Νικολάου

Βασίλης Τσούμας

 

 

 

 

 

 

info

 

ΠΡΕΜΙΕΡΑ

30 Απριλίου 2018

 

 

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Δευτέρες και Τρίτες έως 29 Μαΐου

ώρα 21:15

 

Διάρκεια παράστασης: 90 λεπτά

 

Τιμές Εισιτηρίων

 

Τιμή εισιτηρίου
10 & 8 ευρώ*

 

 

*Ειδικές Προσφορές για άνεργους, πολύτεκνους.

Δείτε ακόμα:

 

Ιστορικό ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ

 

 

 

 

 

 

 

Share |

 

 

 

Λίγα λόγια για το έργο

 

Μια σύγχρονη προσέγγιση της ζωής ενός νέου ανθρώπου, που μεγαλώνει με το όνειρο και την ελπίδα να γίνει ένας μεγάλος ήρωας που θα σώσει τον κόσμο από μια επικείμενη καταστροφή.

Φιλοσοφικές προσεγγίσεις, υπαρξιακές αναζητήσεις, αγωνίες και αναποδιές, παιδικότητα και σκληρή ενηλικίωση, συνθέτουν μια πραγματικότητα που λίγο - πολύ όλοι μας έχουμε ζήσει.

 

Έντονα κωμικές σκηνές, γρήγορη δράση, ανατροπές, μελαγχολικές στιγμές γεμάτες τρυφερότητα και αλήθεια, ένα παιχνίδι μεταξύ ρεαλισμού και φανταστικού.

 

Το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2011 στο Θέατρο του Νέου Κόσμου σε σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου και Κώστα Γάκη. 

 

 

Αντί Περίληψης

 

Ο Γιώργος έχει μόλις ενηλικιωθεί, ζει στην Αθήνα κι αναζητά το νόημα της ζωής και της ζωής του. Μέσα σε δύο χρόνια η ζωή του βιώνει τις κλασικές ανατροπές ενός νέου στην πορεία προς την ωριμότητα. Η σύγκρουση με την οικογένεια, οι φιλίες που σημαδεύουν την πορεία του, οι έρωτες που τον ανεβάζουν και τον ρίχνουν. Η δουλειά, η μόρφωση, η αναζήτηση της θέσης μέσα σε μια κοινωνία και της χρησιμότητας του. Τέλος το ερώτημα της θνητότητας και της αξίας της ζωής.

 

 

 
 

Σημείωμα του Σκηνοθέτη

 

 

Πάν’ απ’ όλα, είναι το δικαίωμα στο όνειρο. Αυτό που καθένας μας έχει ή θα πρέπει να έχει. Αυτό που ενθαρρύνει, που αναζωογονεί την ύπαρξή μας, που μας κάνει πάντα να θυμόμαστε από που προερχόμαστε. Που μας παιδεύει, μας διαλύει σε κομμάτια και μας ξαναφτιάχνει, μας στέλνει στον πάτο και έπειτα μας ανεβάζει στην ψηλότερη κορυφή. Η πνευματική μας υπόσταση καθώς και ο τρόπος που λειτουργεί η λογική μας είναι στοιχεία που αλληλοσυνδέονται με τα όνειρά μας. Τα όνειρά μας έχουν ταυτότητα.

Μπορεί να έχουμε κοινά όνειρα. Ποτέ όμως η διαδρομή δεν είναι κοινή. Καθένας πορεύεται μόνος του. Συναναστρεφόμαστε για να μοιραζόμαστε τις αγωνίες και τους φόβους μας. Τις χαρές και τις επιτυχίες μας. Αλλά ποτέ οι άλλοι δε θα βιώσουν ό,τι βιώνουμε, μα ούτε και 'μεις θα βιώσουμε ό,τι βιώνουν οι άλλοι.

Η αναζήτησή του βαθύτερου και καθαρότερου εαυτού μας, απαλλαγμένου από οικογενειακά, κοινωνικά, εκπαιδευτικά, ακόμα και "ντιενεϊκά" κατάλοιπα, είναι ένας αγώνας χωρίς τέλος.

 

Βασίλης Μαυρογεωργίου

 

 

Θεατρολογική Προσέγγιση

 

Γεννήθηκε το 1979. Αποφοίτησε από τη δραματική σχολή "Αρχή" της Νέλλης Καρρά το 2002. Επίσης, σπούδασε κόμικς-καρτούν στην Σχολή του Ορνεράκη (1997-1999). Από τη χρονιά της αποφοίτησής του από τη δραματική σχολή εργάζεται ως ηθοποιός και σκηνοθέτης τόσο σε παραστάσεις έργων δικών του όσο και άλλων. Έχει παίξει επίσης σε αρκετές ταινίες στον κινηματογράφο. Το 2013 μαζί με τους Μαρία Φιλίνη, Κατερίνα Μαυρογεώργη, Σεραφείμ Ράδη και Νίκο Μαραμαθά ίδρυσε το Skrow theater στο Παγκράτι. Διδάσκει υποκριτική και αυτοσχεδιασμό στο δραματική σχολή "Αρχή" της Νέλλης Καρρά και στο "Θέατρο των αλλαγών" του Ευδόκιμου Τσολακίδη. Ήταν βοηθός χορογράφου στην Τελετή Λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων- Αθήνα 2004.  

 

ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ

Μπετονένια παραλία, 2013

Το μυστικό του βασιλιά, 2012

Ταξιδεύοντας με τον μπαμπά μου, 2011

Μια τεράστια έκρηξη, 2011

Τι γλώσσα μιλάμε Άλμπερτ;, 2010

Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, 2008 (σε συνεργασία με την Αστερόπη Λαζαρίδου)

Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου, 2007

Το βέλος που δεν πληγώνει, 2006

Μαθήματα βίας - Μόνο την αλήθεια ΙΙ, 2007 (σε συνεργασία με την Μαρία Φιλίνη)

Μόνο την αλήθεια Ι, 2006

Κατσαρίδα, 2004

Πολύ πριν τα έργα που αναφέρονται στη δεκαετία του 90’ θεωρηθούν "έργα εποχής", ο Βασίλης Μαυρογεωργίου ξεκίνησε να φέρνει στη σκηνή με την πρωτότυπη δραματουργία του και σκηνική του σύλληψη, ήρωες που πέρασαν την εφηβεία τους και ενηλικιώθηκαν τη δεκαετία του 90’. Ένας τέτοιος ήρωας είναι κι ο Γιώργος. Μαζί του μπορεί να ταυτιστεί η σημερινή γενιά ενήλικων που προσπάθησε να βρει τον εαυτό της μέσα στη δεκαετία του 90’, που μοιάζει αρκετά μακρινή αλλά που είναι η πρώτη δεκαετία μετά τη μεταπολίτευση, που οι νέοι είχαν τη δυνατότητα να σκεφτούν το μέλλον τους, να δώσουν σημασία στην ψυχολογία τους, να χάσουν χρόνο ή ν αρπάξουν ευκαιρίες. Γι’ αυτούς τους ανθρώπους το βρουν τον εαυτό τους, τη θέση τους και τη χρησιμότητα τους στην κοινωνία άρχιζε να γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Οι προσδοκίες ήταν πολλές και οι προσλαμβάνουσες πλήθαιναν συνεχώς. Τίποτα απ’ αυτά δεν είναι εξ’ ανάγκης αρνητικό όταν κανείς ξέρει πως να τα διαχειριστεί. Ο Γιώργος στην "Τεράστια Έκρηξη" ψάχνει να βρει ένα τρόπο να ισορροπήσει ανάμεσα στα θέλω και στα πρέπει του κόσμου γύρω του, προσπαθώντας να διαφυλάξει αυτά που ίδιος θεωρεί ιδανικά του. Χάνει το δρόμο του περισσότερες φορές απ’ όσες θα τον βρει, αλλά παραμένει ένας χαρακτήρας γνήσια αντιπροσωπευτικός του νέου ενήλικα στην Ελλάδα.

 

Σοφία Γκίτζου

 

 
 
Πολύ κοντά σας... σε λίγο κοντά μας!!!

Το Θέατρο ΠΕΡΙΑΚΤΟΙ απέχει μόλις 20 λεπτά

από την Αθήνα μέσω της Αττικής Οδού,

και μόλις 5 λεπτά από το Πόρτο Ράφτη για... after!